NASIL SOSYAL MEDYA FENOMENİ OLUNUR ? SOSYAL MEDYA FENOMENİ OLMANIN 5 KESTİRME YOLU

11:31:00 Fatma Dilek Kitap 0 Comments

Merhaba arkadaşlar, günümüzde sosyal medya fenomeni olmak eskinin film artisti olmakla eşdeğer seviyede. Ben de yaptığım gözlemlerden yola çıkarak merak edenler için sosyal medya fenomeni olmanın kestirme yollarını derledim.  Aşağıda yazacağım yollar bütün sosyal ağlar için geçerlidir. Tercihinizi siz yapın ya da bütün sosyal ağlara dalın gitsin.

1-      Çok zengin olmak ya da çok zenginmiş gibi yapmak:
Sadece ülkemizde değil tüm dünyada zengin insanların hayatı dikkat çekiyor. Sebebini anlayamadım ama böyle bir şey var. Lüks markalar kullanan, dünyayı gezen vs. insanları izlemekten ne gibi bir keyif alınıyor bilemiyorum. Zenginseniz para parayı çeker misali işiniz kolay fakat değilseniz gerisi size kalmış.

2-      Güzel olmak veya güzelmiş gibi yapmak:
Bir şekilde güzel görünebiliyorsanız en basit aktiviteyi bile yapsanız takipçiniz çok olur. Oturun yemek yiyin, su için televizyon seyredin ne biliyim arkada şarkı çalarken ağzını oynatan bir kız fenomen olmuş mesela. Güzelseniz işiniz kolay sadece sanal alemde değil gerçek alemde de kapılar önünüzde açılır ama güzel değilseniz (bakın ne kibarım çirkinseniz demiyorum.) işiniz biraz zor. Güzel değilseniz yapabileceğiniz tek şey güzelmiş havalarına girmek, oranızı buranızı açmak. Ben güzelim, ulaşılmazım triplerini yiyorlar genelde.

3-      Aptal olmak ya da aptalmış gibi yapmak:
Sanırım bu taktiği hepimiz anladık. Zaten ortalıkta dolaşan fenomenlerin çoğu bunu uyguluyor. Yoksa yeni neslin gerçekten bu kadar rezil olabileceğini düşünmek bile istemiyorum. Mal gibi davranın, cümle kuramayın, alışverişten ve oyundan başka bir şey düşünmeyin vs. sanırım bunu hepimiz yapabiliriz. "Elalem ne der" diye takmayın  mottomuz sonunu düşünen kahraman olamaz. Eğer başarılı olursanız o elalem sizden imza alabilmek için sıraya girecektir.

4-      Bilmiş ve cıvık olmak:
En ciddi konuları bile laçkalaştırın. Her şeyi ben biliyorum havalarında ukala ukala konuşun. Sağa sola birkaç efekt ekleyin. Bunu din konusunda yapıp çok önemli eserleri de popstar özentiliğinize alet ederseniz fenomen oldunuz bile tebrikler.

5-      Eşcinsel olmak ya da eşcinselmiş gibi davranmak:
Tüm dünyada eşcinseller ilgi çekiyor diye heteroseksüel  insanlar para ve ün uğruna eşcinsel ayağına yatıyor ve istediğini elde ediyor. Gençler de ünlü bir modacı, kuaför, make up artist, şarkıcı vs. olmanın kolay yolunu eşcinsellik olarak görüyor bunların sayesinde. Yapmayın arkadaşlar size de yazık sizi örnek alanlara da.


NOT: Yukarıda yazdıklarım ironi içerir. Lütfen ona göre yorumlayın. 

Merhaba arkadaşlar, günümüzde sosyal medya fenomeni olmak eskinin film artisti olmakla eşdeğer seviyede. Ben de yaptığım gözlemlerden yola ...

0 yorum: