KİTAP YAYINLAMAK İSTEYENLERE TAVSİYELER

15:42:00 Fatma Dilek Kitap 0 Comments

             Galiba ben de bir acayiplik var. Herkes gider Mersine ben giderim tersine. Kitap okumayan bir topluma dönüştükçe içimdeki yazar olma sevdası daha da alevlendi. Söylediler dinlemedim. "Kim okur ki 'tesettür' hakkındaki bir kitabı? Sanki her şeyi okudular da tesettür kaldı :( Dinlemedim yazdım. Her zamanki gibi doğru bildiğimi yaptım. İsteyen okur istemeyen okumaz. O benim karışacağım iş değildi. Benim vazifem doğru bildiğimi söylemekti. İster okunsun ister okunmasın. İster satsın ister batsın bananeydi.
             Bazı editörler "Artık başörtüsü yasağı kalktı." dedi. Mesela aşkı anlatmak için aşkın yasak mı olması lazımdı ki? Bazıları "satmaz" dedi. Sanıyordum ki yayıncılık biraz da yürek işi, değilmiş. Bie tek benmişim kitaplara romantik gözlerle bakan.Uzatmayayım. Bu devirde yayınevlerinin keyfine göre hareket etmeye hiç mi hiç gerek yok dedim. Sosyal medya derya deniz. İlla bir torpil bulmama veya dolandırıcı kılıklı matbadan bozma sahtekarlara para kaptırmaya hiç gerek yok dedim. Öyle yüzsüzler var ki hem kitabın basım parasını benden ister hem satılandan bana para vermez. Çok satarsa kitap başı 50 kuruş verecekmiş. Aferdersin de al o 50 kuruşu....
            Kimse kusura bakmasın torpilim yok diye benim kitabımı değersizleştiremezsiniz beyler. Onu yazarken yüreğimi koydum. Oyuncak değil, hakkında atıp tutmaya kalkanı cıs yapar. Emek her alanda olduğu gibi yayıncılık sektöründe de sömürülmeye çalışıyor. Bu teknoloji elimizin altındayken emeğe yukarıdan bakmaya, kendini birşey sanmaya nasıl cesaret edebiliyorlar onu da çözemedim. Siz kağıda basmazsanız elektronik kitap var, wattpad var (ki kitabımı orada yayınladım özgürce. Kitabın içine onu sok bunu çıkar diyen yok), sesli kitap var (ki onu da yaptım youtube da sesli olarak okuyorum kitabımı) Zaten o kendini bilmez bazı yayınevleri yazarı sözleşme yaparken bile kandırma derdinde. Size para kazandıracağıma sosyal medyaya kazandırırım. Hem isteyen ücretsiz bir şekilde kitaba ulaşır. Hem yazar olarak geri dönüşleri anında alabilirim.(Çok güzel dönüşler alıyorum da)
           Wattpadde ve Youtube da beni takip eden okuyucularım Allah sizden razı olsun. Size bir notum var . Sizden  istediğim kitabımı okuyarak veya dinleyerek hit arttırmanız falan değil. Okuduklarınızı gerçekten düşünmeniz ve hayatınıza katmanız. Yazılanlara ihtiyacı olduğunu düşündüğünüz birisi varsa onun da hayatına bu hakikatleri katmasını sağlamanız. Okunup geçilsin diye yazmadım ben bunları. Kitabın başında söylediğim gibi asıl amacım Allah'tan,  Peygamber Efendimizden SAV bahsetmek. Hayatımızda bizi çok seven Yaratıcımızın daha çok yer bulmasını sağlamak. Biz Allah'la birlikte olmasak bile o her an bizimle birlikte. Bunu idrak edip tekrar tekrar hatırlamak tek istediğim. Tesettür Allah'ın emirlerinden biri, temeli zaten Allah sevgisi.Eğer Allah için değilse başörtüsü alt tarafı bir bez parçası. Maksadım tesettür bahanesiyle Allah'ı anmak ve Allah'ı anmaya vesile olmak. Çok satmış az satmış umurumda mı?
        Beni en çok heyecanlandıran ne oldu biliyor musunuz? Kitabın yazım aşamasına şahit olan çok yakın bir arkadaşımın örtünmesi ve "asla yapamam" diyen bir okuyucumun içindeki cesareti bulup nefsini yenmiş olması. Esra, Feyza Allah kabul etsin. İnşallah yolunuzda hep istikrarlı ve mutlu olursunuz.https://www.wattpad.com/story/87105095-tesettür-başıma-gelen-en-güzel-şey

             Galiba ben de bir acayiplik var. Herkes gider Mersine ben giderim tersine. Kitap okumayan bir topluma dönüştükçe içimdeki yazar...

0 yorum: